Rabu, April 21, 2010

Family Day Seri Nuang

















Untuk info, sila contact la dengan nama-nama kat bawah ni:

Taib (2-4-9) - 012-698 8585
Samad (2-1-13) - 013-355 7407
Shazli (1-2-9) - 012-250 7932

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sila dapatkan borang penyertaan dari individu-individu berikut:

Samad (2-1-13) - 013-355 7407
Taib (2-4-9) - 012-698 8585
Shazli (1-2-9) - 012-250 7932

jom pakat ramai-ramai memeriahkan program ini.

Seri Nuang Shah Alam berkata...

hahahahaaha,

ini promosi awal punya...
apa lagi, kasi tau la kawan-kawan semua...

the legend berkata...

kawan-kawan semua, ini family day pertama kali kita buat luaq dari kawasan seri nuang nie...

Tanpa Nama berkata...

Mohon maklumkan kepada penduduk seri nuang supaya berhenti di simpang keluar ke jalan utama bukit bandaraya. Ramai yang terus membelok terutamanya motosikal (yang saya kira para pelajar yang lewat ke kelas). Adakalanya hampir menyebabkan kemalangan. Hati-hati dijalan raya. Ingatlah orang yang tersayang...

polis lalulintas berkata...

cik / encik tanpa nama,

ini adalah satu sikap yang tidak harus dimiliki oleh semua org.

tapi apabila kita mengatakan mengenai isu ini, maka ianya berbalik kepada sikap individu itu sendiri, ianya juga apply kepada pemandu kereta atau senang cherita, pemandu kenderaan berenjin...

kita sendiri tidak dapat mengagak apakah yang akan berlaku sekiranya pemandu motor, pemandu keta, pemandu lori, pemandu bas, pemandu van dan lain-lain bertindak secara tiba-tiba.

ianya berbalik kepada sikap seseorang itu sendiri. Dengan adanya akal fikiran yang telah dikurniakan oleh Allah Maha Besar, maka kita harus dan wajib memikirkan akan keselamatn orang lain.

Jalan itu adalah jalan public, maka gunakan sebaik mungkin. Dan jika boleh, perlahankan kenderaan jika menghampiri mana-mana simpang jalan di sekitar perjalanan kita nanti.

Terima kaseh atas aduan Tanpa Nama, akan saya usahakan sebaik mungkin...

axl rose berkata...

tanpa nama,

ini sebenarnya datang dari sikap pemandu itu sendiri, ada kalanya kita dapat melihat bagaimana pemandu motor, pemandu keta, pemandu lori, pemandu bas, pemandu van semasa mereka di jalan raya.

Itulah dia, kita pun tau semua ingin cepat dan pantas, maka tanpa memikirkan pasal org lain, maka pemandu tersebut akan membuat magic secara tiba-tiba.

nasihat saya kepada semua pemandu kenderaan berenjin, awas di setiap simpang jalan yang ada di muka bumi ini, tak semestinya di bukit bandaraya ini saja...

oleh itu, marilah kita perlahankan kenderaan apabila menghampiri simpang jalan. kita tak tau apa yang mungkin berlaku atau keluar.

tanpa nama,
terima kasih atas aduan ini.

November Rain - Guns N' Roses

Tanpa Nama berkata...

Memang ramai yang memperlahankan kenderaan bila sampai disimpang tersebut, tetapi bila kenderaan diperlahankan, makan keadaan tersebut diambil kesempatan oleh beberapa orang penduduk seri nuang untuk terus melintas tanpa berhenti. Kesedaran tentang undang-undang lalulintas perlu diperjelaskan. Mereka yang berada dijalan utama harus tak seharusnya berhenti (membrek) kerana nak beri laluan kpd yang sepatutnya berhenti. Janganlah nanti ada nyawa yang melayang, baru nak menyesal. Saya cuma memberi cadangan supaya pihak ketua/penghulu sri nuang memberi maklum kepada penduduk sri nuang, bukannya nak kritik sesiapa. Be professional in discussing this issue.

be professional berkata...

tanpa nama,

thank you

"Be professional in discussing this issue"

Thank you.

be professional berkata...

tanpa nama,

alhamdulillah karna Tuhan telah menggerakkan hati anda supaya menyuarakan pendapat dan luahan yang terbuku di hati demi menyelamatkan org lain. sesunggohnya usaha tanpa nama ni adalah satu usaha yang sangat dibanggakan. Semoga Tuhan merahmati anda dan semoga sejahtra dunia akherat.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum.berita terkini.2 keluarga telah mendaftar ukt mengikuti program Hari keluarga Seri Nuang 2010 sehinnga hari ini.oleh yang demikian diharapkan lebih ramai kawan2 pangsapuri seri nuang mendaftar sblm tarikh tutup pada 18hb april 10.

the professional berkata...

kami akan cuba daftar secepat mungkin demi usaha rakan-rakan yang telah membuat hebahan dan usaha menyeluruh

pohon rimbun berkata...

Ayooh kita semua gegarkan taman pertanian malaysia pada 9.5.10 ni.anda semua pasti terhibur dengan gelagat rakan2 kita bersukaneka,berkaraoke,melawak dsb.
Usaha ajk2 persatuan haruslah dipuji dan diharapkan program ini menjadi program tahunan.Amin...

masudul alam choudry berkata...

semoga Tuhan memberkati usaha rakan-rakan kita nie...

InsyaAllah